HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.02.27. 21:57 Dram

az utolsó stoppos

ismertek olyan embert akinek semmi sem jó?
a falra mászom tőlük..

kollégám a nyáron közös megegyezéssel kilépett tőlünk
ma beszéltem vele..az sem az igazi ahol most dolgozik..az utolsó csepp agyát is kipréselik minden nap ugyanannyiért.
azért ment el tőlünk mert nem bírt a maga ura lenni...nem bírta beosztani az idejét, mindennel örökké késett...azt mondta neki egy nyolcórás állás kell és hogy megmondják mit kell aznap csinálni...
most mértnem örül...minden nap megmondják...ma is szívnod kell.


ilyen volt a stoppos is..az utolsó akit felvettem kb. egy éve
előtte mindig mert én is mikor autótlan voltam sokat..szóval
reggel...rohannék, takonyidő van...buszmegállóben a srác átfázva..lekéste a buszt stoppol
gyere elviszlek..
két perc múlva látom hányingerrel küszködik, sőt öklend..
baj van?
áá..csak..hányinger
de hányni is fogsz? kérdeztem aggódva. (a gondolattól már én is rosszul voltam..)

mindig ez van, ha nem én vezetek..
tessék? neked van kocsid? és miért nem azzal jársz?
így olcsóbb..
azért mert neked olcsóbb elszúrod a napom..? add el a kocsid abból buszozhatsz tíz évig..
10 percet végigöklendezett még aztán kiraktam, egy szó nélkül

sajnálom, hogy megváltoztatott, de nem bírok felvenni senkit azóta

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr29357375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása