HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.03.02. 23:26 Dram

a vihart

szerettem bámulni az ablakban ülve gyerekkoromban
nyáron pedig mikor jött, lerohantunk egy utolsót fürdeni és beleugrani a hullámokba
kihűtött minket a szél, a vizet forrónak éreztük
de ahogy nőttem egyre kevésbé lettem rohanós
ma is
a vihar volt a gyorsabb...kint medencében.. bámultam a hegyek fölött kavargó szürkés színeket..láttam a fákon messze, hogy ott már sűvít de nem mentem be
állig süllyedtem és vártam a folytatást
a hajamat szaggatta két perc múlva, a víz porzott..és éreztem újra
kiemelkedtem széttárt karral...és vissza a víz alá mint gyerekkoromban
épp olyan forró volt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr3362784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása