HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.03.04. 00:24 Dram

a ma

olyan napnak tűnik így előre is amikor ujra meg kell kérnem a klónom
beszéljen helyettem
vezessen helyettem
egyen helyettem

a többi fontos dolgot én fogom elintézni
napersze tudom..az is én leszek, de tartalékon
--------------------

buli lesz nálam
ez a döntésem végleges!
ezt azért mondom ilyen nyomatékosan magamnak, hogy az olyan apróságok minthogy az egyik zenekar úgy tűnik fellépne, ne riasszon vissza
a kongásoknak örültem
sőt a bárzongoristának is..de félek túlnő rajtam

Szólj hozzá!

Címkék: klón bulim


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr87364382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása