HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.03.10. 20:06 Dram

zoo

visszaolvasva a naplóm, azt vettem észre mennyi állat van benne mostanában
sőt..az is szóba került én milyen állat lehetek
ha valami freudi tudatalattit kell emögé képzelnem, nyilván
az állatkert igazgatójának képzelem magam
sőt..az állatok azt a felülemelkedést jelképezik amennyivel őket egyszerűbb lényeknek képzelem magamnál....ez negatív
de a kiismerhetetlenséget is, amiért minden állatot megkülönböztetek a másiktól és mivel nem egy fajba tartozunk sosem érthetem meg a miértjeiket...ez pozitív
összegezve
a jó állatkert igazgató mosolyog,
mert örül, hogy állatai sokan sokféleszinűek, és hogy jól vannak
csak akkor szomorú néha ha látja,
mások mennyi mindennel etetik őket......

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr91374893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása