HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.03.12. 01:10 Dram

üres a kabinom

hm..
olyan mintha a naplómat írnám, közben meg hozzátok beszélek
nem is volt ez napló sosem, célja inkább megmutatni , vagy épp nem akarok egyedül maradni vele, vagy csak vidámabbá tenni a pillanatot..
felelősség és teher átruházás és kedv továbbítás, amolyan hamár idekattintottatok most kaptok, nincs választásotok..


tegnapelőtt, elmentem befizetni tengeri hajós vizsgát ami egy hetes utazás..lesz áprilisban. erre jó gondolni addig is..
de üres a kabinomban a másik ágy:) döbbenet. ki fogom én ezt bírni? nemszóltam barátoknak, mert biztosan akadna vállalkozó...de valahogy most nem rájuk vágyom. bunkó
akkor ki?...egy idegen...egy nő, aki kíváncsi a tengerre és rám...
nem tudok ilyet:)

 

 idegen...miért izgalmas ez annyira?

Szólj hozzá!

Címkék: hajó


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr71377225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása