HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.03.14. 01:00 Dram

sakk matt

úgy este nyolc körül állok a belvárosi irodaház előtt autóval..
anyut várom, elugrottam érte csak úgy, ilyenkor legalább beszélünk
csörög a telefon
-szia, beragadtam a liftbe
-ok. bemegyek

az ajtó nem nyílik már, kopogok a kényelmesen töppedő portásnak
unottan nyom egy gombot

-beragadt valaki a liftbe
-honnan tudja?
-felhívott..
-és miért nem szól?
-tíz perce nyomja a gombot
- ja az.. az a hang?!
szemem itt kerekedett el először...... vokitokizik, intézkedik, majd odamegyünk a lifthez, amiből kettő van...az egyik épp csilingel, megáll kiszáll valaki, elsétál..

kéköltönyöshős rámnéz a legfontosabb, legtitkosab ügynök nézéssel ......és kérdi
-azt mondta, melyik liftben van?
szemem kerekebb, pedig azt hittem már nem lehet
-nem mondta, de szerintem a rosszban..
lassan látom megérti, telefonálok, a lift kb a harmadikon van, ezt jelzi a tábla is, felsétálunk...majd ismét szól
-kérdezze meg, hogy följebb vagy lejjebb van elakadva
szemem O
-minél? egy vasdobozban áll, honnan tudná?
vokitoki kssskk mindjárt jövök kks
kéköltönyöshős a balkezében a kulcsal amit kicsit nyujtózkodva a liftajtó tetejébe dug
jobbkezében a voki.....patthelyzetbe került
megkér kis tünődés után, hogy fogjam meg
merthogy kézzel kell szétnyomni közben az ajtót..Ő tudta
benézünk aknába lift nincs, de pár emelet mulva meglesz, kiderül pont félig van...hu akkor mit kell csinálni
közben befut a másikkéköltönyös...rutinosabbnak tűnik
..bekiabál a llliftbe..máris kihozzuk (eddig 20 perc telt el)
kicsit megnyugszom, másikkék beszáll a másik működő liftbe, felmegy a gépházba ahol majd kézzel akarja tekerni a kereket míg jó nem lesz..
maradok addig kéköltönyöshőssel, kezében gerjed megint a voki
kssskfent vagyok.kks...............kkksk melyik liftben van?...kkks
szemem OO
ezt nemhiszem el...
hát fiúk, veletek is sakkoznék szimultán sokpénzben

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr79380076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása