HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.03.16. 21:37 Dram

VIP

sokszor voltam már..ahogy tegnap is

úgy döntöttem, hogy a kokárdát a szívemre tűzöm, ezzel ezt le is zártam
este viszont egy moziban kötöttem ki
ahol dekadens módon hátradöntöttem a börfotel támláját, felemeltem a motoros lábtartót, és iszogattam a kólámat.....mondjuk ez nem volt kitalálva mert ehhez fel kellett ülnöm, hogy elérjem a kisasztalt, pedig egy közel 90centis szívószál megoldotta volna a problémámat...:)namindegy
John Rambo
jóvanna, nosztalgiáztam..az én korosztályomból az össze srác volt kis ideig rambó..
a szerencsésebbeknek rambókésük is volt ...az megvan?:)
nagyjából 30cm pengehosszúság és a nyele végén iránytű ami lecsavarozható..és a nyélben
na ott volt minden amire egy férfinak szüksége lehet a találékony túléléshez
cérna tű horog fűrész mittudomén szeg bármingyulladós gyufa
ennyi
ez rég volt, a mai változatába biztosan tennék még egy pendriveot és óvszert is
mert
akkor egyértelmű volt , hogy a nőnek vadászol majd ezekkel, akit meg is hághatsz és ujranépesítitek a földet...
mostmár tudom, hogy az sem biztos, hogy én vadászok és a hágás..na hagyjuk is.
:)
szóval nem haragszom rambóra, amiért megműttette az orrát, és az sem zavart hogy a civillizáció határán vajon mivel festheti a haját, mert nekem
A Férfit jelentette...és ilyen férfiként igenis hiszek a Nőkben.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr60383750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása