HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.03.18. 00:30 Dram

hullámos



Pötyi néni nyolcvanévesen is hitt.
éldegélt budai negyedik emeleti lakásában, legjobb barátjával, egy papagájjal.
a papagájt annyira szerette, hogy naponta kitette az ablakba levegőzni és mikor egyszer látta elvágyik, kinyitotta a kalitkát..
és várta hogy visszajöjjön
a kis hullámos vissza is jött...de mindig egy kicsit tovább maradt
aztán egyszer nem
Pötyi néni  sírt egész este, és másnap is... várta...aztán elrakta a kalitkát
azt gondolta soha többet nem akarja érezni, hogy elveszíti a kedvencét
de negyednap..venni kellett neki egy újat...akit lassan annyira megszeretett, hogy megint elengedte őt...és így ment ez soksok papagájon át..
azt mondta, néha szokta álmodni, hogy a kis papagájai együtt vannak valahol és boldogok
egyszer lefelé araszoltam a gellérthegyen és egy papagájpár ült egy ágon
a néni ekkor már nem élt...de rá gondoltam

és a irígylésreméltóan felemelő érzésre mikor kinyitja a kalitkaajtót
ahhoz nagyon kell szeretni

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr94385465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása