HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.03.20. 00:20 Dram

mesehős

tegnap éjjel fejben sakkoztam, mig kardinális erkölcsi kérdéshez érkeztünk
ütheti-e paraszt a királyt?
ezt a nekemsziázó polgármestertől is meg akartam kérdezni, de azt mondták nem vagyok most meggyőző (sebaj holnap nála kezdek úgyis)
utána döntenem kellett, hogy mit mondjak a taxisnak..haza
ma az egész napot farkasjelmezben egy kitörő vulkán tetején töltöttem és annyira szerettem volna ha piroska bekap...csak az vígasztalt, hogy
a balaton ma sütillatú volt
szippantás a jóból
és már az sem tűnt furcsának hogy a vadász lelépett a nagymamával
és a királylány a sárkány:)
én meg?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr36388657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása