HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.03.21. 22:30 Dram

perverzióim

tegnap este, megint kedvencéttermeztünk
és nevettünk, bár erre azt hittem néhány órával előtte, hogy nem leszek képes
nem vagyok iszákos azt gondolom, de már a taxiban a háziszilva pálinka tartotta bennem a lelket, amit egy aszaltal hoznak majd ki,
gyors szomjoltások közben..az élet nagy dolgai következtek..váltakozva:
szerelem munka család pénz szerelem pénz szerelem..szerelem

tegnap este volt ott egy lány aki..reménytelenül szerelmes a volt pasijába
ha járnak...akkor boldog
olyankor kétszer szeretkeznek egy hónapban..
azt is csak a jólbevált pózban
nemértem
de tényleg

ha a helyében lennék, megpróbálnám magamat megismerni annyira, hogy megtudjam, mi izgat egyáltalán?

volt ilyen időszakom
az első munkahelyemen alapellátás volt a net
munkára egyáltalán nem használtuk
de eszembe jutott egy régi film
Amit tudni akarsz a szexről de sohasem merted megkérdezni
és mindent megnéztem, ezek egyrésze nevetséges volt, másrésze gusztustalan viszont lassan kezdett körvonalazódni mire is gerjedek..


a természetes viselkedésre
a mosolyra
az érzékeny cicikre
a Nőre
a 3mas felállásokra
a humorérzékre
a gyönyörű szemekre
a szókimondásra
a találékonyságra
az ápolt hajra
a szép fenékre
az előjátékra
a 68as ford mustangokra

hát így elolvasva..tökszimpla pali vagyok.)
micsináljak na?
ha megállna előttem egy lány bőrszerkóban, korbáccsal elröhögném magam
de akkor is ha gumicsizma fejőkötény lenne rajta...

bár ez lehet csak addig vicces míg egy régi vágyam nem teljesül
Winettou akarok lenni, és kenuban akarok.
:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr54391674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása