HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.03.30. 21:31 Dram

tényleg

...nem is hittem volna, hogy tud hiányozni az írás.
És mégis
Az önkifejezésem egy eszköze lett, a többi más mellett…
Most  itt vagyok..egy út végén.

Volt egy könyv amit nagyon szerettem,  kicsit talán banális a címe
A zen és a motorkerékpár ápolás művészete (zseniális:)… ez olyan road book már ha van ilyen.
Szóval, a főhösünk halad valami felé és mint lenni szokott az odavezető út tanulságosabb lesz mint maga cél. ma már nem csodálkozom azon, hogy
az utazásaim, nem a kikapcsolódásról szólnak..hanem a más érzékeim bekapcsolásáról…

az elmúlt hetet nem tudom összefoglalni, pedig már háromszor akartam okosat írni, de kitöröltem..
ilyen vagyok életben is
ha valaki nekem szegez egy mélylelki kérdést, biztos elterelem a szót, egy másik kérdéssel vagy egy viccel..

hm..
najó, péntek éjjel egy buliban voltam...egy perzsa szőnyegkereskedővel beszélgettem arról, hogy mit jelent egy olyan szőnyegen taposni amibe valaki egymillió csomót kötött...
utána kongáztam hajnalig,...de ez is csak egy menekülés volt
hogy ne kelljen beszélgetnem tovább, és táncolni sem (és nem ittam egy kortyot sem)

ma pedig a don giovannit láttam...élőben (ez egy külön bejegyzés lesz ha kihevertem:)
ezzel le is zárom a hetem elmesélését...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr26403751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása