HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.01. 17:53 Dram

a gyanú


ami tinikorodban ott motoszkál a fejedben, hogy a szüleid nemis biztos, hogy az igazi szüleid...ismerős?
(nekem még nem múlt el.. )

hallom, hogy egy este, mikor nekem már rég aludnom kellett volna
szóba kerül eléggé hangos szövegkörnyezetben valami
bezzegtamás..!

hopp, felcsillant a remény, hogy igazam van..?
másnap anyut faggattam arról, hogy hogy is van ez?
szégyenlősen elbújt a fekete hullámos haja mögé és azt mondta hagyjuk
ok. hagyjuk..de milyen tamás? egyet sem ismerek
te nem...én igen

nem tudtam kihúzni belőle semmit....akkor
de a gyanú megmaradt
nemsokkal ezután, egyszer a tévé előtt ült nagyi
gyere tamás van a tévében
nem nekem szólt, de meghallottam..anyu leült és nézte

ezt

onnan a gyanúm formát öltött...
évekig úgy hallgattam, és néztem hogy Ő az
később is csak annyit tudtam kihúzni belőle

majdnem őt lett az apád..

..:)végülis örültem, hogy csak majdnem
már megszoktam a régi apám

de most, hogy állunk egymás mellett
olyan furcsa érzés
rálátok a feje tetejére ami már az én koromban kopaszodott és szőke volt
nézem a szinte fehér bőrét...az enyém mellett..
és azt kérdezem...
apu hogy lehet, hogy neked állandóan hányingered van a hajón?
nem vagyok odavaló
hm:)
szeretem.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr95406872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása