HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.01. 22:07 Dram

az igazi apám..

az előző bejegyzésem után furcsán éreztem magam
átléptem egy határt..
persze lehet, hogy ezt már csak én érzem, de olyan mintha meztelenné váltam volna
könnyed bejegyzésnek tűnik pedig, olyan dolog volt amibe gyerekkoromban kapaszkodhattam
fontosabb minthogy egy bejegyzés legyen..tartotta bennem a lelket
-----------------

úgyhogy ezt hagyjuk is
Ő az igazi apám
:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr35407285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása