HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.01. 16:28 Dram

már megint


itt ülök a gép előtt pedig kint süt a nap
itt ülök  pedig csókolóznom kellene
itt ülök pedig szívesebben állnék
itt ülök...és várok, pedig engem várnak

nemvitás, hogy ürlény vagyok
vagy ha mégsem
akkor mindenki más az
vagy ha nem is mindenki
a postások és a taxisok biztosan...:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr15406753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása