HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.04. 09:20 Dram

órák

a szemembe süt a nap..
ezt olyan előre feloldozásként írom, hogy igazából nem is látom mit írok..sőt

szeretem az órákat
annak ellenére is, hogy nagyon ritkán tudom magam tartani megbeszélt időpontokhoz...
irígykedve nézem ahogy a másodpercmutató sosem felejt el a  következő helyére ugrani
a cég indulásakor ha egy nagy munkát befejeztünk, mindig vettem magamnak egyet.
aztán rájöttem, hogy ez gondolati összefüggés nemsokat emel az értékén a szememben... később már csak akkor vettem  ha valamelyik megtetszett (ritka) .
végignézve ezek mind hasonlítanak egymáshoz, olyanok amilyennek én gondolom magam, és mégis ezek között kevés van amiket  szeretek.
viszont amiket ajándékba kaptam, nem vettem volna magamnak, azokat tudom igazán szeretni...
ó...mégis lett tanulság?:
az ajándékba kapott órákat tudom a legjobban becsülni

meglephetne most valaki párórával
:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr87410732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása