HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.06. 22:36 Dram

ezt a hétvégét

úgy éreztem muszáj pihenésre szánnom
najó
de azért egy vacsora belefér..péntek este
ráadásul annyira éhesen, hogy a taxiból sikerült rendelni az első fogást...így mire az asztalhoz ültünk ott sercegtek a kis kemencében sült pizzakenyerek és gyöngyözött a szilvapálinka benne az aszalttal...(most is nyeltem, ez kínos..pavlovi reflex)
sok beszélgetés, bosszankodás egy népszerú sármos kivénhedt riporterünkön aki megkérdezte a szomszéd asztalnál ülő lányt mennyi idős..mire az közölte pirulva 21..erre ő kaján mosollyal..
vénasszony....és elment
óhogybmeg...
nem telt bele 10 perc és félrészeg másik médiazsonglőrszakács simogatta a hátát ismeretlenül a lánynak..
döbbenet
....nem tudom hol kaptam gellert, de én ennél kicsit többre vágyom.
aztán szombaton, korán irány a balaton szinte semmi alvással, és este pedig egy ismerősöm zsúrja..(mindenki megőrült?:)
ma dunai hajóst játszottam
majd délután elmentem diszkógömböt venni..:)merthogyhamárlúd..hát vegyem komolyan azt a házibulit na...
szóval kialvatlanul napszemüvegben, amikor azért tekerem hangosra a zenét hogy ne alaudjak el..vezetés közben...rosszul esett
a kis szuzuki 20al...-mennymá!
rajta egy rokkant matrica.....-najóbocs
és egy T betű....     -ezt kifogtam
mikor észrevettem, hogy
telefonál........:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr21414368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása