HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.08. 00:41 Dram

maholnap

ma kiderült, hogy egy héttel később megyek a tengerre..
aztán rá kellett jönnöm, hogy az egyre egyszerűbb dolgokat kedvelem
pl.
a fehér inget (farmerral és zakóval)...
és rájöttem arra is, hogy miért nem volt és nem lesz sem bélyeg, sem lemez gyüjteményem...
aztán keresztül-kasul szeltem a várost
miközben a holnap járt az eszemben

régóta éreztem, hogy valami újba kellene belekezdenem
miért..?
nem a pénz miatt...egyszerűen...a más életmód miatt

a holnapi tárgyláson eldől, hogy a másik két leendő tul.társ is ugyanazt gondolja.e mint én..hm:)

a buli:
közeleg (5nap) (, a telefon cseng, a kongások már gyakorolnak, a menü összeállt, az ellentétek bár vonzzák egymást, de ennyi különböző embert összeengedni..hm:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr10416204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása