HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.11. 13:52 Dram

életveszélyes

ebéd volt..
nem azért mert a kaja annyira rossz, hanem mert
megérkeztem az előbb az étterem elé, de ott nem volt hely ezért a mellette levő toronyház előtt parkoltam (sunny diner)
kiszállok , becsapom az ajtót, mögöttem 6 sáv autó zúg, de még így is meghallottam valami csörömpölést...talán a fejem fölött?
felnézek és úgy 7 emelet magasból egy üvegtábla zuhan felém eltörve.
hogy hogy volt időm, újrakinyitni az ajtót és beugrani az autóba, nem tudom
egy pillanat mulva tele lett minden szilánkkal körülöttem, az autót is beleértve
nem akarom túldramatizálni..
de az üvegtáblák nem barátaim
aki ismer tudja.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr25421244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása