HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.11. 13:46 Dram

farok

csóválja a kutyát...
és minél nagyobb farok annál jobban elszédül.

de hagyjuk a munkát...
------------
 
ma csináltam a szabadnapot magamnak
nem szándékosan, egyszerűen úgy alakult, hogy egy programom ugrott
najó..
akkor irány a balaton...
volt végre egy kis időm kifújni magam
és szó szerint
egy nagy kifújással süppedtem bele az ismerősöm éppen nyitó parti éttermének kanapéjába a füvön
ők takarítottak mi pedig néhyánayl elvileg beszélgettünk, de bukó módon nem figyeltem rájuk
egyszerűen jó volt nagyokat lélegezni

egyszer gyerekkoromban mélyre mentünk unokatestvéreimmel 4en egy gumicsónakkal

a feladat egyszerű volt
iszapot felhozni
kötelet kötöttünka derekunkra és lemerültünk,  felfelé úszni félkézzel a kötélbe kapaszkodva
egyre mélyebbre mentünk...
az utolsónál már csak ketten maradtunk az unokabátyámmal, én merültem elsőnek
nyomta a fülem a tüdőm, és még nem értem le, túl sok levegőt vettem nehéz volt lefelé úszni
kifújtam az összeset
az iszap olyan volt mint az agyag, alig bírtam elvenni belőle, pedig már remegett a tüdőm
fel a kötél mentén, és..már bármelyik remegés olyan volt, hogy a következőnél talán a vizet lélegzem be
felértem de a csónak aljába ütköztem
nem bírtam tovább, pánikba esve csapkodtam
fentről azt látták, hogy a testem a csónak mellett, csak a fejem van még alatta.
kihúztak
azt a levegővételt érzem mindig ha nagyon jólesik...
(persze az első gondolatom az volt, elengedtem az iszapot...)

ja

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr70421225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása