HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.12. 15:59 Dram

FN.2

-szia, baj vad.... mondja a telefonban én meg kezdek elhűlni

-mi?

-tegnab három helyed eltörték az orrob beccsen..éjjel bűtöttek szarul vagyok..

-ne örjíts meg..akkor hogy lesz zenénk? csinálok neked fekvőhelyet..te leszel az első fekvő dj..bekerülsz a guinnisbe..egész éjjel téged ünneplünk..

-deb tudob..szédülök is...bég beglátob

óbaszki..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr72422628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása