HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.13. 20:51 Dram

0 tolerancia

remek volt..
hajnali kettő.. még 10 kongás (bár ők egészen más hangszerneveket mondtak, mindegy nekem akkor is azok) alkotott egyszerre
háromkor... a környékbeli házak lakói rájöhettek, hogy nem szereltettem csengőt, egyáltalán
négy..a táncparketten az egyre virtuózabb keménymag
öt...csippendélek ruhában
hat..a rendületlenül csillogó diszkógömb, visszhangzó terek...megáll az idő.

8 D. felébred mert menni kell riportra, de belenéz a tükörbe és megpróbálja lemondani...senki nem veszi fel.
9 egy erősebb kávé
10 kialakulóban az énképem, a napszemüvegem fekete üvege is túl átlátszó
11-mostanáig  ..telefonok és gratulációk...hegyi levegő.

nem bántam meg:)


 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr10424153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása