HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.14. 22:06 Dram

tapadókorongosbéka

volt az ...amit ha lenyomtál egyszercsak felugrott
de pont az egyszercsak volt benne a röhejes, mert néha egy pillanat néha pedig öt perc kellett hozzá
persze olyankorra jól elfelejtettem és beszartam az ijedtségtől

na ilyen volt az egyik kollégám,
alfa állapotban meredt a gépére....
és egyszercsak megszólalt...
te azt tudtad, hogy pont 247 évvel ezelőtt....és nyomta, pedig én éppcsak elkerültem, hogy a szekrény mögöttem rámdőljön aminek rémülten megint nekigurultam a székemmel...:)

egyébként ez a pasi, neten találta meg a párját....és házasság lakás gyerek autó ház gyerek....
most meg? ő nappal netezik a feleség éjjel...jólmegvannak
voltam vendégségben a minap, és rájöttem miért illenek össze
ő is egy tapadókorongosbéka
úgy beszél folyamatosan, hogy inkább a szívek szállodája két tévéről egyszerre..
szóval tőle akkor ijedek meg ha abbahagyja...készül valamire?

két ellentétes példa arra miért gyanús a csend.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr91425815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása