HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.16. 13:54 Dram

zizi

rég
olyan lány volt akitől a villamoson nem kérnek jegyet
akitől a szárazvirág kihajt
akitől egy meccsen mindenki kosarat akar dobni..akkor is ha hoki.

szóval zizi...túlzás hogy lejelezte volna, de éreztette, hogy kíváncsi rám
a barátnője...az én barátnőm volt akkor, fotós, csinoslábú lány, sziporkázó és nagyokat nevettünk...de nem bírtunk csókolózni
vele vidáman szakítottunk és még aznap este felhívtam, hogy zizi számát ha lehet adja meg ha nem bánja ha felhívom ha járok vele ha ős is..ha.
pont most kérte el a számod..
ÓÓ:) ebben a pillanatban túlcsordult önbizalmammal felhívtam
és két nap mulva már a szüleimmel együtt utaztunk el..

zizi nem volt halk, sem türelmes, sem rendszerető, sem pontos...viszont az ágyban élet és halál ura volt...kicsit ugyan megalázott azzal hogy megmutatta mit hogyan csináljak...de belejöttem
sőt
aztán az események egymást követték
nagykoncert elsősorba tülekedés, mert mégiscsak egy hős vagyok..őt szinpadra felkérés, majd ott is maradt...és hátul segítettek neki előzékenyen lemenni
hát:)
többet nem beszéltünk, kétszer láttam még
egy másik koncerten ahol  visszafogottan táncolt derékig érő barna haját lóbálva a bikinije előtt, majd egy szexújság címlapján...:)
sosem szakítottunk....
félek egyszer felhív, hogy beváltsa ezt a bónuszát....:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr55428300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása