HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.20. 21:43 Dram

Macskabölcső

-e
ma 12 embernek főztem bográcsban...
remek lett
de az előbb ujra itthon..végre csináltam magamnak egy cézár salátát
ez kedz elgondolkodtató lenni

volt egy időszak csoró egytemistként mikor egy francia barátomnál laktam a balatonon.
kevés pénzből kellett gazdálkodnom
reggel 10 körül elmenten a Rogyó-ba ahol kértem egy adag sültkrimplit mustárral
és egy fehér fröccsöt...közben azt a könyvet olvasgattam..aztán napközben már csak a fröccsök maradtak
letargikus önsajnálós időszak volt

a vége szimbolikus
két ilyen hét után..meghívtak egy kertimulatságra, ahová balatonról elmentünk pierrel...a kabriójával...lajosmizsére
eleinte jó ötetnek tűnt...egy idő után zavart a szél...és hogy nem bírtam egy cigit meggyújtani...
arra csak utána jöttem rá, hogy átmenetileg félsüket is lettem
rendkívül szomjas érkezésünk erre lovas tanyára este 10 körül volt..sem fehérbor sem asványvíz...sem kedv
viszont vörösből sokféle...és ők kizökkentettek.
a fehérbor azóta is rosszkedvűvé tesz
ezért nem iszom.

:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr69436136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása