HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.04.21. 21:23 Dram

szabad a csók

....

álltam a lámpánál a margithíd alatt autóban..mindkét oldalon egy egy fiatal pár csókolózott..nem vették észre a zöldet.
én meg okosakat mondtam közben a mellettem ülő kollégának
sok nulla volt benne

aztán ma megismerkedtem egy plasztikai sebésszel
sok nulla volt benne

és találkoztam egy pályázat elbíráló bizottsággal
igen abban is

és benéztem ide
igen itt is..:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr52436098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása