HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.07. 22:15 Dram

a rózsaszín

ma nem a saját kocsimmal voltam, sőt nem is én vezettem vidékre
nem mintha ez akkora sokk lenne..
másnak, de engem komolyan megviselt
1nem voltam a magam ura
2hánynom kell ha más vezet
3rég fagyiztam volna a tárgyalás helyett de a kollégámnak feltűnési viszketegsége van..
4...sőt szívesen csókolóztam volna árnyas fák tövében, de megint elkalandoztam...ugye?

viszont hazafele, volt időm gondolkodni
nem mintha nem azt tenném egyfolytában:)

a kompon , ahol gyalog mentem át, mert a túloldalon várt végre a kocsim..
mellémszált egy kacsa,
furcsa, de milyen okos gondoltam
velem együtt bámulta a vizet
látszólag rám sem hederített
átkisért egyik partról a másikra...

ha hinnék a jelekben azt gondolnám, van egy kisérőm akinek fontos vagyok, de még sosem találkoztam vele...
lehet ez?

ja és hogy mi a rózsaszín?
....hm
a rózsaszín párduc
:)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr9459144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guapa · http://dram.blog.hu 2008.05.07. 22:24:58

egy száj...
egy nyelv...
nem folytatom:-)

Dram 2008.05.07. 23:34:54

kár találgatni...titok:)

zizke 2008.05.08. 11:48:02

van egy könyv. abból kiderül, hogy mindenkinek van egy egy daimónja. egy ellenkező nemű állat, aki mindig vele/rajta/mellette van, és amíg gyerek az ember, folytton váltogatja az alakját. a tied kacsa lett.

Dram 2008.05.08. 12:14:54

ziz
mindig is szerettem a kacsát:)
süti beállítások módosítása