HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.09. 12:14 Dram

macskakő

amit egyébként szeretek, is tud néha bosszantó lenni

egy olyan napon mint ma, úgy érzem  mikor az iroda utcai ablaka előtt elmegy egy autó mintha közvetlenül az agyam barázdált felszínén szálguldana körbe..eltűnve az agyalapi mirígyemben.

mult héten előkerültek a halak.. kicsit izgultam értük mert a bizarr látvány a kómásan jég alatt úszó halakkal egy idő után elmaradt..eltűntek

aztán elolvadt a jég, de ők sehol. kezdtem belenyugodni hogy egy tömegsír van a kertben, de úgy látszik csak rám akartak ilyeszteni, a kis narancssárga szemetek...:) bírom őket de két éve még csak 6 volt...most 40....

mi lesz jövőre? ...... fish and chips ?

 

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr5461187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guapa · http://dram.blog.hu 2008.05.09. 21:30:07

leviszed,és szépen hozzászoktatod a balcsihoz őket:-)
sellőlányok is vannak közöttük?:-)
süti beállítások módosítása