HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.10. 10:26 Dram

középkori

időutazás volt megint az éjjel... miután sikerült ellenállnom mindenféle kísértésnek tánc és koccintás ügyben, úgy döntöttem lefürdök...a rudasban

éjjel 11re ott voltunk és onnan hajnalig

imádtam.

közben két dolog jutott  eszembe amitől kis gombóc került a torkomba

az egyik hogy jövő héten istambulban vendég leszek, a másik a Török fürdő c. film ami fantasztikus volt... (a gombóc persze, a két dolog összekapcsolásából fakadt..)

a fürdőnek most is van egy olyan furcsa kisugárzása amitöl a nők idegenül hatottak ebben a környezetben..

évszázadok alatt férfiak talpai kezei csiszolták a köveket, és igen...a pasik igénytelensége ami életben tartotta...és igénye arra, hogy kevesebb gátlással beszélhessenek egymással, titokban. ezek a titkok mintha kitudódtak volna mikor ti nők kiharcoltátok a láthatást. a törzsvendégek zöme ezt nem viselte el...döbbenet de ez csak 2005 ben történt, pedig a középkor óta rendben működött...mondjuk nekem tökmindegy mert nem voltam törzsvendég, és különben is furcsa ízlésem lehet mert inkább koedukált estére megyek legközelebb is:)

szerintem valami lehet ebben a vízben, mert utána nehezen aludtam el, forgolódtam, felálltam, lefeküdtem...majd újrasújra elölről.

is

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr64462368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása