HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.13. 20:40 Dram

13

nem akarok hinni ebben a számban mint rossz ómen

csakazértsem

délután kettőig csak rossz híreket kaptam, viszont úgy döntöttem egy barátommal ebédelek akit elhatároztam ezentúl Trubadúrnak fogok szólítani..

reménytelenül szerelmes egy lányba, ami a mai világban több mint luxus, pláne hogyha az életvitelét nézzük... szakmáját tekintve jóhangulatfelelős. jó volt hallgatni ahogy beszélt őszintén érzelmekről, amiket mi pasik sokszor eltitkolunk, (néha meg úgy teszünk mintha eltitkolnánk, közben nem is érezzük, de ez már harci taktika:)

ebédeltünk egy jót.. hallgattam rá és thai csirkelevest kértem...okéoké...de volt benne egy rántotthús.!! és éreztem ez kellett a világnézetváltásomhoz...hogy kerül a levesbe rántotthús?:) de tényleg....reméltem nem véletlen nem nem... direkt

aztán mint  vihar utáni csend olyan volt a délután....

most meg? épp vacsorázni készülök két vidám nővel...csak hogy ne legyek "brenkó"

(ezt ma hallottam:)

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr69466994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guapa · http://dram.blog.hu 2008.05.13. 20:44:16

szia hiánycikk:-)

a babonásoknak a 13-a csak akkor téma,ha péntekre esik,szóval a rántotthusi csak azért volt a kajádban,mert tudták,hogy szereted:-)

Dram 2008.05.13. 23:43:07

ez egy létező étel..:)döbbenet

guapa · http://dram.blog.hu 2008.05.14. 05:52:15

azt hiszem,én sosem tudtam volna meg,milyen is a levesben elázott r.hús íze,mert már a látványától szaladtam volna a mosdóba:-)

kellemes napot neked:-)
süti beállítások módosítása