HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.18. 20:28 Dram

csaknyugi

:)

amikor a világot megforgatni készülök, sosem sikerül. talán olyan ez mint ahogy állítólag repülni kell tanulni..véletlenszerüen. megbotlasz elesel, de nem stresszelsz azon hogy mi lesz mikor arcod az aszfaltra terül...hanem esés közben elbambulsz, ha ez sikerül már repülsz is.

ezt elhiszem..

néha egyszerűen csak úgy vagyok...és nem értem miért de az események szálai felém kígyóznak, belém kapaszkodnak és én leszek a középpont.

emlékszem egyszer a níluson egy nagyon fárasztó nap éjszakáján hajóztam egy bazinagy túristahajóval...zavart a zaj. és már minden az volt, csak el akartam egy kicsit lazulni.. egyre feljebb mentem végül egy üres tetőn találtam magam. gyönyörű volt..

(mindjárt folytatom 14en vannak a konyhában..:)

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr93475800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guapa 2008.05.18. 20:36:18

ha mindenki a konyhában tobzódik,akkor a tetőd üres,nem?irány fel:-)

guapa · http://dram.blog.hu 2008.05.18. 21:14:59

jó estét:-)

milyen volt hastáncika országban?:-)
széttáncoltad az esküvőn a cipődet?:-)
süti beállítások módosítása