HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.20. 19:00 Dram

call

múlt héten egy délután a szívroham jött rám, egy furcsa akcentussal beszélő ember volt a mobilom másik végén és azt montda hogy este találkoznunk, kell...de mondom milyen ügyben? a 91-92 között történtek ügyében..te jó ég, mit is csináltam én akkor? futott át az agyamon...fotós voltam..és meglett ő is a régmultból, egy barátkolléga, mostanra némi titkosügynök beütéssel..:)

este találkoztunk, azóta is angliában él. fotósként ment ki, de mikor elhagyta az angol  felesége a két gyerekkel csak egy bőröndje maradt... a felesége azóta is azzal él akiért elment...egy nővel. ők nevelik a  már két nagy lányát... hm:) azt mondta mosolyogva, hogy örül, mert úgy tűnik mindketten a pasikat szeretik.. Erre én is röhögtem egy jót, íme egy lányos apuka aki örül, hogy pasiznak a lányai:)

mit mondhatnék...?:)

jön még kutyára dér?

(ésegyébkéntmeg fagyizás utáni csókólózós ötleteim lennének, szigorúan összeillő ízekkel amik vonzzák egymást mint mágnes a vasat :)

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr48479159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guapa · http://dram.blog.hu 2008.05.20. 19:41:07

...és akkor itt most tul.képpen visszakanyarodtál a trigonometriához...khmmm...

:-)

Dram 2008.05.20. 20:59:40

látom megy a matek:)

guapa · http://dram.blog.hu 2008.05.20. 21:48:44

de hát tudjuk,hogy ez nem matek volt részemről,csak simán követtem,amiről írtál....és annak kézenfekvő asszociációja...

:-)
süti beállítások módosítása