HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.20. 21:12 Dram

happymeal

nyilvánosan kijelentem, hogy utálom a mcdonaldset
de titokban elmegyek néha...nyugodtan mert minden ismerősöm utálja így egyikkel sem találkozhatok:)
így jártam a minap is mikor a családdal épp csak áthajtottunk a driveon és a lányok kaptak beetetős gyerekmenüt
általában ezek játékok, de most egy cd lemez volt..jójó ha hazaérünk berakom ígérem
így is lett...aztán a cd elkezdett önnálló életet élni és telepítette magát és mézesmázos erdei tündéres rajzfilmes feladatok lettek..
viszont mikor kikapcsoltam a játékot hártahőköltem...woou
a mesefilm ottmaradt háttérképként...néha egy tündér is feltűnik, és a munka ikonok között ugrál...
a kollégám mikor bekapcsolta a gépet.....woou
na igen...fontos a munkakörnyezet:)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr99479468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

guapa · http://dram.blog.hu 2008.05.20. 21:57:06

hiszed te:-)...aztán egyszer összefuttok valakivel,aki szintén "stikában" odajár néha,mert u.ezt hiszi:-)...
egyeseknél ilyenkor azonnal jön a magyarázkodás,"ketteseknél" meg a cinkos mosoly...szerintem te ebből a szempontból ketteske vagy:-)
süti beállítások módosítása