HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.25. 22:10 Dram

bomba

annyi gondolat kavarog bennem, hogy azt sem tudom mit írjak
lehet úgy kéne mint a rendrakást..egyenként szépen mindent a helyére tenni
jójó
de hol a helye?

orient expressz..kiváltságos utazás, és időutazás. sokpénzért érezheted milyen lett volna ha..egy kicsit előbb születsz gazdagnak. mert akkoriban nem volt szokás csak úgy meggazdagondi..egy barátom aki igazán érdemes, épp most száll le londonban.
elszegényedni lehetett...lámpagyárat elkártyázni...az egyetlen megmaradt lámpát én örzöm.

péntek este 3 férfi ült az asztalnál...mindháromnak van publikus szenvedélye
autós
hajós
repülős
....összegyúrva tiszta jamesbond.... mondtam

és egyébként is
szívemben bomba van

ma pedig kajakoztam..végkimerülésig
eleveztem a világ végére, ott egy kedvenc parti éttermemnél kikötöttem odasétáltam a kajakkal a kezemben és megebédeltem...
komfortaszkéta


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr47487281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása