HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.05.28. 09:03 Dram

maffiózók

között telt a tegnapom...
ahogy azt kell, egyik helyről a másikra reggeltől estig, tárgylások beszélgetések, reggeli ebéd vacsora, szabálytalanul parkolás, piroson áthajtás, rendőrautó leelőzés, szénfekete ablak..
hogy miért bírnak fogalmam sincs
talán mert kiröhögöm őket, mikor elmondják mit szeretnének?
vagy mert velem elég kezetfogni és úgy lesz ahogy mondom?
vagy mert diszkrét vagyok?
ööö igen...egy bloggal..:)
csak a munkámat végzem, van alibim

tudom, hogy a szellem prostitúciójáról már írtam..de élvezem
ahogy simán el bírnám képzelni a testét...azt is élvezném:)

(ajánlatokat emilben kössz:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr78491295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása