HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.06.04. 12:06 Dram

több fronton

is küzdelem folyik a lelki üdvömért. az első, hogy megint annyi a munkám, hogy nincs időm megszegni egyik parancsolatot sem. ma reggel pl. egészen komolyan válaszoltam a kiscsajnak a párna alól, hogy simán mehet egyedül iskolába, elviheti a kocsit..végül is már 8 éves... ok apu akkor szólok 10 perc múlva is jó?....köszi.  megalázott.... ilyenek vagytok ti nők:) az autóban aztán bebömböl a zappa és felébreszt finoman.

a másik, hogy tegnap éjjel csakelmentem megnézni a bakancslistát...na úgyhogy bőgtem is...persze csak amig nem látta senki. hatásvadász... de egy pillanatra sem merült fel bennem, hogy színészek...egy ilyen listát mindenkinek írnia kellene. nekem is..mit szeretnék még csinálni mielőtt meghalok..olyan egyszerű feladatnak tűnik.

a harmadik, hogy aszexuális korszakomban vagyok....kicsit aggódom, mert már reggel óta tart...

 

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr48502982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tenmagam 2008.06.04. 12:14:52

Kíváncsi lennék a listádra, valahogy az a benyomásom, nem lenne túl hosszu...

A farkad üdvéért nem aggódom:)

/ szerintem ez az állapot sem lesz tul hosszu/

Dram 2008.06.04. 14:11:00

a farkam nem él önálló életet... vagy legalábbis ezt hiteti el velem. ha mégis így lenne két lista kéne..Az enyém rövid...
az övét tőle kell megkérdezni..de nem egy verbális típus.:)

Tenmagam 2008.06.04. 17:33:14

Boccs, asszem picit vulgárisra sikeredett, de....

Azéé ne tegyünk úgy mintha nem értetted volna..

:)

guapa · http://dram.blog.hu 2008.06.04. 20:11:49

aranyos és okos kis nőpalánta...feltételezem,hogy nem is kicsit szép...

Tenmagam 2008.06.05. 00:12:59

Guapa!

Miért is nyalogatod a glóriáját???
Kezdessz gyanus lenni...

Dram 2008.06.05. 01:34:32

Mindenki gyanús valakinek..:) nekem pl a leggyanúsabbak akik sose kommentelnek..

Tenmagam 2008.06.05. 08:23:03

Hááát. ahogy a Tanu-ban mondják.. : az a gyanus, ami nem gyanus!

Egyébként lesz lista vagy nem!?

:)

Dram 2008.06.05. 10:17:31

:) hát legyen lista... összeírom és meglátom publikus-e ...de kérek cserébe is

Tenmagam 2008.06.05. 13:04:15

Cserébe is... mit?

guapa · http://dram.blog.hu 2008.06.06. 22:57:12

nincs rá szükség/ünk,mindketten mást nyalogatunk...gyanútlanul...
süti beállítások módosítása