HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.06.10. 09:21 Dram

A szép.

ahhoz, hogy eldöntsem valamiről tetszik vagy nem...elég egy pillanat. de tegnap nekem szegezték a kérdést, hogy ez szép vagy nem? nem akartam felhozni a platóni vitát a szépről..mert nyilván azt hitték volna, csak kitérő válasz és kitalált személyekre akarom kenni, hogy nem tudok egyenest választ adni....így kivágtam magam:

mittudomén?

és ez nagyjából igaz is volt. de aztán elmagyaráztam hogy miért mindegy. mert nincs örök ranglista. van ő, akinek teszenek dolgok, de fél hogy az ismerősei ezt majd túl egyszerűnek, vagy giccsesnek, vagy izléstelennek találják. ez a félelem amiért megbízott engem akire már most teríti a vizes lepedőt...ha gond lesz, szídjon, elviselem...ezt is kifizette. (a szellem prostitúciójában ezek szerint az extrém kategóriájába kezdek csúszni, szerepjáték, sub..és hagyom :)

nincs szép...nekem tetsző van.

huhu

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr80512521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tenmagam 2008.06.10. 11:23:21

Ennyire zavar?

Már, hogy szellemileg prostituálódsz.. mitöl is?

Hogy elöbb-utóbb elfogy és neked nem marad?

Vagy....

?

Dram 2008.06.10. 20:40:54

:) szoktam félni, hogy elfogy...de már az sem derülne ki ha hülyeségeket beszélnék egésznap.
inkább...csak emlékeztetem magam, hogy mi is vagyok.

Tenmagam 2008.06.10. 23:10:28

Inkább ki is... :)

Most szólok, hogy beneveztelek egy blogíró versenyre. Ne okozz csalódást, tartsd a szintet!
:)

Dram 2008.06.11. 01:30:21

:) örület vagy
pedig nem szoktam olyan versenyen indulni ahol nem nyerhetek...:)
süti beállítások módosítása