HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.06.11. 02:43 Dram

bella

csinos fekete  lány volt
a mama szicíliai a papa amerikai
megvolt benne USA felsőbbrendűség érzése
és az a vérmes olasz aki mosolyogva tapossa ki belőled az utolsó szuszt is
ezek a tulajdonságok az ágyban nem feltétlenül rosszak, de mint élettárs..nem húztuk sokáig. eleve első nap közölte, hogy bármi történjék megvan visszafelé is a jegye amit lebegtet....okéoké értem én, viselkedjek rendesen.
így is tettem, mert vonzott a mosolya, a szeme, és hogy nem hord bugyit....most a belső értékeit átugrottam. nem csak most..
én is közöltem vele, hogy legyen jó mert bérletem van az ablakunk alatt elszálguldó trolira
amit sztálin kapott születésnapjára....
nem tudta ki az
lehet én nem vagyok túl választékos angolból de, próbáltam udvariasan meglepődni...really?
miközben azt gondoltam...miafpicsbasz! de nem döntöttem véglegesen. én hülye ezek után megkérdeztem, hogy ismeri e alöndelont, depargyiőt, horsttappert...kiderült hogy külfödi filmet már látott...mexikói volt, és sorozat. najó ugorjunk..végül is más földrészen volt a gyerekszobánk...bár úgy éreztem hogy neki inkább a szíriuszon.
ott pl. szokás megkérdezni a pasit éjjel udvarlásközben...hány nő volt már ebben az ágyban?...nem tudom pontosan! pedig pontosan szeretném tudni...és felkapcsolta a villanyt...
minden ilyen tettével egyet lepöckölt a jótulajdonságai közül a mérleg tulsó oldaláról. végül már csak a bugyi maradt...:)szinte.
elvittem egy cosmopolita filmre utolsó menedékként, hogy közeledjünk egymáshoz..wim wenders a Világ végéig. egy csomó nyelven beszélnek benne, de főleg angolul...viszont szöveg nélkül is teljesen érthető.
a film feliratozva volt...magyarul. ezen annyira vérig sértődött, hogy egy óra múlva már el is szakadt damoklész kardja...és intézte a jegyet. elvitte az LGT cd met...mégis kivittem a reptérre....néztem búcsuzóul a feszes nyári ruhában az alakját és...
esküdni mernék, hogy bugyi volt rajta!

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr29514062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása