HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.06.14. 22:18 Dram

vissza a természethez.

tőlem szokatlan módon vágyom rá, hogy néha a civilizációtol messze kerüljek. így teszek holnap is. reggel elindulunk a lányom osztályával meg a szülőkkel és egy éjszakát az erdőben töltünk sátorral. ilyen tavaly is volt...

nagyjából két óra autózás után értük el a helyszínt ami tényleg csodás. és ott jött az első gikszer...milyen alakzatot alkossunk a sátrakkal? mert közösség vagyunk vagy mi, akkor kör..de így csak néhány sátor kerülhet árnyékba a tisztáson..szóval? és a kocsikkal hova álljunk?...te jó ég!! lezárva a vitát elővettem a feldobhatós sátrat  mindegyik az de ez mire leesik ki is nyílik...) és két másodperc múlva látszólag meggondolatlanul a tűző napra tettem. a kör nagyjából hozzám igazodott.. boldogok voltak jónéhányan a gesztusom miatt..

este a szülők a tisztás egy távoli pontján kezdtek kultúráltan szórakozni. a gyerekek..alszanak a sátrakban, indul a grill és a sörpálinkabor kóstolás..a  zömükön láttam az akarást, hogy nagyjából ez az évben az egyetlen ilyen alkalom, ezért ki kell használni és...felismerhetetlenre itták magukat..erre nem voltam kívácsi. hamar lefeküdtem.. a távolból hallatszottak a gondtalan szülők nyerítései..én meg kialszom magam végre. nagyjából 5 perc múlva keltem először...és ennél hosszab ideig csak órák múlva tudtam a matracon maradni. ugyanis egyetlen felnőttként kellett abajgatnom a hol itt hol ott felsíró gyerekeket, akutabb esetben elmenni a szüleikért...óbaszki.

..mégis én aludtam a legtovább. hogy miért?..... mert reggel máshol volt az árnyék..:)

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr33520682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

warlockagi 2008.06.16. 13:47:17

hehehehhehe
micsoda programok..annyira izgalmas.ss.ss.ssss..
Apuciiiiii(ci)

Dram 2008.06.17. 22:51:57

háát..igen mondhatni, teljesen hétköznapi... és csak halkan jegyzem meg ahoz, hogy ezt is értékelni tudjam....kellett idő (is)
süti beállítások módosítása