HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.06.27. 23:16 Dram

pestı csıllagok.

ugy alakult hogy a bazaarban egz belvarosı szallodaban ülök az ıgazgatoı ırodaban amıt a kedvemert kınyıtottak. (ez a sor kb öt perceme telt de megıs önbızalommal tolt el ugzanıs eddıg tökbıztos voltam benne hogz szarul gepelek mert allandoan neznem kell a betuket. most eszrevettem hogy talan nehenyat mar rytınbol utök mert ıtt allandoan mellenyulok...) draga vendeglatomhoz egzfolztaban jonnek a latogatok es az en poharanm ujra es ujra whıskeyvel telıç mıkozben egesz nap unnepelt sztartkent vısznek ınnen oda.

volt egz beszelgetesem az elobb valakıvel akı korabban testorkent dolgozott budapesten es azt mondta, hogz ımadja. egz aranybanyan ülünk de nem vesszuk eszre....latom a szemukben a tarsadalmı megbanast amıert annakıdejen hagytak magukat kıuznı magyarorszagrol...szerıntük az a megszallas a javunkat szolgalta csak hoztak nekunk. furdoket kulturat dınnyet..

hat mondom..amılzen halatlanok vagyunk azt ıs gorogdınnyenek hıvjuk.

mıvel holnap dolgoznunk kell..a ma estet vegre alvassal tolthetem...es ahogy latom elğre alszom a holnapra ıs....

gondoltam berakok egz kıs joejtzenet nektek de ezt ırta kı a youtube:

BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR

amı szbad fordıtasban kb annzyıt jelethet:

BAZZEG TE NEM VOLT MAR ELEGED MARA?

de..joejt:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr27542831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása