HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.07.03. 21:23 Dram

virágos glotgatya

van rajtam. ezt annak örömére vettem ma , hogy a multkor egy fejes után, vissza kellett úsznom a nadrágomért., és mert ma sikerült leküzdenem az előítéleteimet a drótos internettel kapcsolatban, és vettem egy mobilt. tudom nem nagy szám...de mégis most megtehetem, hogy itt a balatonon a teraszon ülve legyek,  a monitor ellenállhatalanul vonzóan földöntúli fényében pompás vacsora a szúnyogoknak.

a mai napot kisebb megszakításokkal, amit ezek beszerzésével és fürdéssel töltöttem, átaludtam...öregszem....és eljutottam megint egy ponthoz, ami vihar a biliben, de mégis a stílus maga az ember alapon fontos...autó kell.

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr47552111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása