HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.08.19. 12:13 Dram

tanulságos hétfő

tegnap jeleket láttam amik segítenek dönteni..csak értelmezni kell tudni....mert mi lenne más ha nem jel, hogy akin éppen morfondírozok felhív, vagy hogy egy alapvető erkölcsi dilemmám feloldódik egy látszólag oda nem illő hír hallatán, vagy az autópályán az egyik autóba benézve megvilágosodok... mindezek még délelőtt történnek velem balatonon és onnan hazafelé jövet és a városon átvágás közben...volt időm gondolkodni..a dugóban. az erzsébet hídon már úgy tűnt minden problémám megoldódott mikor átrepült alattam egy repülő..és teljesen összezavarta a jelképrendszrem...nem tudtam mit jelent. az orki szerint full szerencse...reméli kívántam valamit. de inkább úgy érzem a legtöbb babonaszempont alapján: repülő felett autóban ülni nem jelent jót...legalábbis, hogy váltsak közlekedési eszközt:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr79622880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása