HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.09.05. 12:24 Dram

énkép

...az olyan amilyennek magamat látom kívülről. ez persze nem objektív, tele van félelemmel amilyen nem szeretnék lenni és egy csomó vággyal is, hogy milyen igen...vannak helyzetek mikor elképzelem az emlékműsoromat, hogy mit nyilatkoznak akik ismertek, és ennek lehet nem sok köze lesz az énképemhez:

L a taxisbácsi: remek vendég volt, bár néha éjfélre kifogyott a pénzből és tőlem kért amig vártam rá..

Z a boltpénztárosnő: fura egy alak volt, bejött reggelente napszemüvegben ,és mint egy alvajáró vett egy liter tejet

B exbarátnő: igazából alig ismertem, keveset beszélt és nem láttam világosban..

A exbarát: egy szemétláda volt, mire visszértem az asztalhoz a nőmmel csókolózott

B a kutyám: jószagú lába volt, de ha a teraszon pisiltem az a baj, ha bent az a baj...

 

nem mindegy kit kérdez meg az ember, és különben is a szándék a fontos..:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr26649574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása