HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.11.19. 09:27 Dram

najó...újrakezdem

gyerekkoromban akárhány western filmet láttam mindig az indiánokhoz húztam. na nem az igazságérzetem miatt...csak a sátrak, lovak, íjak és indián feleségek miatt...leginkább az utóbbi.  ez az érzés megmaradt azóta is, a barnáknak, feketéknek helyzeti előnyük van nálam....nem mintha vörösek és szőkék nem tűntek volna fel a táborban, de leginkább megkötözve...
(persze ez is lehet alapja egy kapcsolatnak..:)
ha indián lennék, lenne nevem is, de mi?
Szemmelölő?
Hosszúnyelv?
Állófa?

valami intellektuálisabbat szeretnék...
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr43777287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása