HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.11.25. 19:54 Dram

a kimondott szavaknak

teremtő erejük van. erre már sokszor rájöttem...ezért nem emlegetek bizonyos szavakat...és már régesrég leszoktam arról hogy olyasmivel mentsem ki magam amire minimális esély van, hogy bekövetkezhet.
mert amikor azt mondtam...bocs de kilukadt a gumim utána tuti így is lett.
belázasodtam.. és valóra vált.
szóval vigyázni kezdtem...inkább csak megfoghatatlan, magyarázatokat adtam..elnézést de közbejött valami vagy valaki...személyes okok miatt nem sikerült...vagy épp próbálkoztam...bocsánat nyertem a lottón..
és teltek az évek....ha ma késve érkezem már nem magyarázkodok. mindenre van okom....néha elnézést kérek. ha egy munka nem készül el időben...hát türelem...
tegnapelőtt a 2hónapos kiskupé kulcsát odaadtam a barátomnak..
össze fogja törni..mondta A mikor kiment...
és ma összetörte..:(
hátsókerék meghajtás, lóeró,...hagyjuk
több száz lovam halálát siratom..

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr92788416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása