HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.11.29. 22:10 Dram

tudom hol kaptam gellert

anyámék nappalijában,
amikor általános iskolás 5.6.?os koromban megtaláltam egy csodálatos keményfedelű könyvet...Káma Szútra. eleinte lélegzetemet is visszatartottam, és úgy néztem végig a rajzokat gyönyörűek voltak. nem voltam túl alapos mert bármikor beléphetett nagyanyám....így ez a csodás időszak egészen sokáig elhúzódott. akkor kezdtem olvasni is... részletekben, de minden szóra emlékeztem. sajnos az iskolában erről egyáltalán nem kérdeztek..de mindig terveztem, hogy előrukkolok megszerzett tudásommal és a tudás hatalom...
főleg a biológia tanárnőnek szerettem volna ezt elmondani, egy meghitt délután mikor büntetésben vagyok a szertárban. ehhez persze provokálnom kellett..
miután kétszer túllőttem a célon és az igazgatónál kötöttünk a  közeledésnek egy más módját választottam...szeretnék megjavulni de ott hátul nem tudok figyelni, ezen szinte meghatódott,
az első padba küzdöttem magam....hogy felhívjam magamra a figyelmet
ez a pad össze volt tolva a tanári asztallal...
M néni 28 lehetett, vékony, hullámos barna haj és térdnél hosszabb szoknyát sosem vett fel..nadrágot sem.
első alkalommal mikor leejtettem a radírom eszembe sem jutott más mint megtalálni...de felnéztem és a térdei ott voltak előttem egy karnyújtásnyira! néma sikoly volt..
attól fogva az órákon többször is leejtettem a cuccaim...
és fokoztam
a tollam darabjaira esett szét..
a rugó már megvan.....a betét is...az elejeee..és hátuljaa is.
nemhittem, hogy észreveszi, de így utólag tudom..nem lehetett nem észrevenni
azon a napon viszont... megláttam ahogy összeszorítja a combját..lent maradtam....elvörösödve, lebuktam. basszus..
megvan, szóltam fel a pad alól megalázva...
ekkor egy pillanatra enyhült a szorítás.....majd gondolatnyit szét is nyitotta újra..
gyomorrúgás..
a maradék fél órát levegővétel nélkül töltöttem el,
elméleti tantraszexxel.
ezt akkor nem így hívtam..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr33794275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása