HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.01. 19:11 Dram

meglepetés vagy sem

hogy egy nap ketten is felhívnak,  nézzek meg egy filmet mert Nekem muszáj..
hogy még vannak helyek ahol nincs térerő
hogy a tél után ősz jön
hogy csókolózni szeretnék sokat
hogy utálom a hétfőket ?

nemrég elhatároztam, hogy megtanulok zongorázni. biztos ez is valami gyerekkori idea arról hogy a sármos pasi az étteremben bármikor odaül és mimimum egy sanzont lenyom. gondotam menni fog...a dallam felismerés megjegyzés és kottaolvasás ok....de a jobb és bal kéz szétválasztás már nem...amit egy hétéves gyerek lejátszik gond nélkül az nekem komoly  erőfeszítés
nincs az a sárm ami kompenzálná az én fellépésemet..
nem vagyok tehetséges
zongorista.

voltam a hétvégén jótékonysági vásáron. aki tudott és akart csinálni valamit az megtette...a folyosón ült egy vak srác, vele szemben bekötött szemmel  a másik. egy négyzetekből összevarrt anyagra kockát és golyót tettek..amőbáztak. a bekötött szeműnek gondot jelentett megjegyezni az állást...sőt egyáltalán kitalálni melyik az újonnan lerakott.
a vak fiú emlékezett mindenre...

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr13798404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása