HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.04. 12:01 Dram

macskák

eleinte csak egy egy volt aki betévedt a kertbe.... de most rájöttek micsoda éléskamra van ott középen, vagy 40 lelassult hallal a tóban
tápláléklánc tudom...bele kéne nyugodnom, hogy néha kikapnak egyet egyet de ez akkor sem fair....láthatóan nem félnek tőlem eléggé, biztos mert még nem tudják, hogy a tápláléklánc csúcsán én vagyok..

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr66814439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása