HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.05. 10:00 Dram

álmomban hős vagyok

megmentek ezreket
de elvesztem a szerelmem
és fáradtan ébredek

csörög a telefon, kell megint mondani ,
lelket önteni, fizetést adni, jövőt festeni, lelkesíteni...
olyan jó, hogy értem nem kell izgulni

de ha egyszer elárulnám,
hogy semmit sem akarok már
nincs holnapom csak mám
az ezrek meghalnának
és csalódna az anyukám
-----------------------------
aztán...iszom egy kávét.

:)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr84814434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása