HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.10. 10:05 Dram

szia de szép vagy

...olyan jó hosszú megint a hajad..
-szia anyu, pont készülök levágatni
-nee, mindig ezt csinálod
-hogy levágatom? aha..
-jólállna neked hosszabban is..
-anyu, nagy az orrom, hosszú hajjal úgy néznék ki mint a vaszlavik gazember
-dehogyis! te szép vagy...olyan lennél mint egy szép rokker
-van szép rokker? és külöben is nem vagyok az..
-pedig mindig azt akartam hogy szöges bőrdzsekiben járj, és csuklószorítóban
-akkor veszek egy motort is..
-azt nem kell veszélyes!
-ok, akkor svéd rokker leszek és volvóval járok..
-jóó:)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr90814449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása