HTML

nem lesz szalonna

Az élet a világmindenség meg minden témakörben keresgélem a darabjait egy olyan kutyának aki bár apa sőt férj, de mégsem szalonna..én Én vagyok

Linkblog

2008.12.16. 23:51 Dram

kockák

gyerekkoromnak az öntudatra ébredős időszakában lakótelepen laktunk. nem szerettem.  a mi házunkban voltak lila panelek, ami a környéken egy fogalom lett. a "lila ház" én büszke voltam rá hogy különbözik a többitől és természetesen láttam, hogy a benne lakók is mennyivel jobb fejek...mint az ottaniak akik a végeláthatatlanul hosszú lélektelen izléstelen bordó házban laktak. esténként (mikor a titkos helyen megtalált káma szutrát már nem olvastam) néztem a szemben lévő kockákat amikben más emberek más lámpák alatt más bútorokkal egy más életet élnek. vártam hogy történjen valami izgalmas...

a kocka csendéletekhez... párbeszédeket faragtam....ezt néha ma is játszom, tvt lehalkítva, tárgyláson nem figyelve...bár az nehezebb mert van aki túl hangosan beszél átütve a fantáziám falán..mint tegnap

..és mi lenne a véleményük egy gruppenszexről? amennyiben a feltételeket tisztázzuk nincs akadálya, de az első lépés a banki garancia.. Bankban akarják csinálni? az bonyolítja a dolgot.. nem tenné meg egy puha nagyszőnyeg? ...tudunk alkalmazkodni....visszatartanánk 10%ot a megfelelőségre...akkor simáncsak kabbe.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://dram.blog.hu/api/trackback/id/tr21816416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása